لباس مجلسی کوتاه جدید 2023 (مدل لباس مجلسی کوتاه شیک)

لباس مجلسی کوتاه

لباس-کوتاه-آستین-حصیری
لباس-کوتاه-توری
لباس-کوتاه-جلو-باز
لباس-کوتاه-خوشرنگ
لباس-کوتاه-لمه
جدید
برچسب ها
دیدگاه

انواع مدل لباس مجلسی کوتاه شیک

لباس مجلسی کوتاه در بین دختران و بانوان کم سن و سال بسیار پرطرفدار است چون علاوه بر زیبایی مضاعف آن، تیپ اسپرتی به دختران جوان می­دهد. مدل­ها و طرح­های متفاوتی وجود دارد که در این نوشته قصد داریم آنها را با هم بررسی کنیم و راهنمایی­های لازم را برای انتخاب درست آنها ارائه دهیم.

  1. پیراهن مجلسی کوتاه با دامن پف­دار

اگر می­خواهید جذابیتتان را بالا ببرید حتماً از لباس­ های پرنسسی استفاده کنید. لباس­های کوتاه با دامنی پف­دار با کفش پاشنه بلند می­تواند استایل شیک و جذابی برای شما بسازد. لباس مجلسی گیپور با دامن تور پفی، می­تواند یک پیشنهاد هیجان انگیز برای دوستداران چنین استایلی باشد. این نوع لباس­ معمولاً بر روی کمر تنگ می­شوند پس اگر کمر باریکی دارید، حتماً یک لباس مجلسی با این مدل انتخاب کنید.

  1. لباس مجلسی جلو کوتاه

لباس مجلسی جلو کوتاه ، لباسیست که جلوی آن کوتاه­تر از پشت آن باشد. اگر یقۀ چنین لباسی را دلبر انتخاب کنید، باید گفت که صاحب لباس دلربا و چشم ­نوازی شده اید. اگر پاهای خوش تراشی دارید حتماً از این مدل لباس استفاده کنید. این لباس را با کفش یا صندل بندی با لژ بلند استفاده کنید، تا چشم همۀ اطرافیانتان را بر روی خودتان خیره کنید.

  1. پیراهن کوتاه مجلسی با پارچۀ براق

اکثر لباس­هایی که از کالکشن لباس مجلسی 2020 در کمپانی ­های بزرگ دیده می­شود، کوتاه هستند و در طراحی و دوخت آنها از پارچه­ های براق مثل لمه و پارچه­ های پولک دار استفاده شده­ است. این لباس ­ها با یقه­ های ایستاده و بدون آستین استایل مدرنی را به شما می­دهند. اگر با این مدل لباس، موهای خود را دم اسبی کنید و گوشوارۀ گرد و بلند استفاده کنید، حتماً استایل فوق­ العاده ­ای خواهید داشت. ­

  1. لباس مجلسی زنانه کوتاه رسمی

اگر می­خواهید استایل رسمی داشته باشید، باید از پارچه­ های محکم و ضخیم مانند کرپ استفاده کنید. یقۀ انگلیسی و سر شانه­ های ایستاده می­تواند لباس مجلسی کوتاه را رسمی ­تر کند. کت­ های بلند تا سر زانو می­تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اکسسوری­ هایی که همراه لباس استفاده می­کنید می­تواند تیپ شما را رسمی ­تر کند. نیم­بوت چرمی و کیف دستی، مدل موی ساده می­تواند زیبایی شما را دو چندان کند.

  1. لباس مجلسی کوتاه چین­دار

چین در طراحی و دوخت لباس مجلسی دخترانه بسیار پرکاربرد است. معمولاً چین توجه را جلب می­کند پس بهتر است که از آن در قسمتی از لباس استفاده کنید که تمایل دارید اندام آن قسمت به چشم بیاید. مثلاً اگر می­خواهید پایین تنۀ شما توجه بگیرد چین را در قسمت دامن لباس استفاده کنید. اگر بازو­های پهنی دارید هرگز از آستین کوتاه چین­دار استفاده نکنید زیرا بازوها را پهن­تر از آنچه که هست نمایش می­دهد. توجه کنید که چین به اندازه باشد وگرنه تو ذوق می­زند.­

  1. لباس مجلسی کوتاه پشت باز

معمولاً در کالکشن­ های بهاره دیده می­شود که در لباس مجلسی کوتاه، قسمت بالایی کمر را باز می­گذارند. اگر این مدل لباس را با پارچۀ براق و تیره استفاده شود، زیبایی لباس صد چندان می­شود. معمولاً با این مدل لباس موها را جمع می­کنند و از گوشواره­ های بزرگ و گرد استفاده می­کنند تا جذابیت لباس را بیشتر کنند.

  1. لباس مجلسی کوتاه با پارچۀ تور طرح‌دار

چند وقتی است که پارچۀ توری طرح­دار را در طراحی و دوخت لباس مجلسی ­ها می­بینیم. شما می­توانید بر روی یک لباس دکلتۀ کوتاه و ساده، از تور طرح­دار و اکلیلی استفاده کنید. معمولاً چون تورها نیمه خشک هستند، برای پف دادن دامن و آستین خیلی استفاده می­شوند. اگر اندام سیبی شکل دارید و می­خواهید بدانید که چه لباس مجلسی مناسب افراد چاق است، باید بگوییم که این مدل می­تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد زیرا بالا تنه را می­پوشاند و به شما کمک میکند تا توجه اطرافیانتان را به سمت پاها ببرید.

  1. لباس مجلسی کوتاه با پارچه­ های طرح­دار شلوغ

در ابتدا از پارچه­ های طرحدار شلوغ در روسری استفاده می­شد اما امروزه می­بینیم که این مدل پارچه در طراحی و دوخت لباس مجلسی بسیار زیاد استفاده می­شود. شاید در زمان خرید لباس مجلسی حتی به این نوع لباس­ها فکر هم نکنید اما پیشنهاد می­کنیم یکی از آنها را پرو کنید و شکوه و جلوۀ لباس را بر تن خود مشاهده کنید. بهتر است دوخت این پارچه­ ها ساده انجام شود و با یک کمربند ساده آن را زیباتر کرد. این لباسها بیشتر برای میهمانی­ها استفاده می­شود و برای مجالس مهم و رسمی بهتر است از سایر مدلها استفاده شود.

  1. مدل لباس مجلسی کوتاه ساده و شیک چرمی

علاقه­ مندان چرم می­توانند برای فصول سرد سال از این پارچه برای دوخت لباس­های مجلسی خود استفاده کنند. یقۀ رومی و تک آستین با این جنس پارچه می­تواند استایل جدید و شیکی به شما بدهد. اکسسوری­های شاینی می­تواند تیپ شما را تکمیل کند. انتخاب این لباس برای میهمانی­ های شبانه بسیار هوشمندانه است. اگر لاغر هستید و می­خواهید بدانید که چه لباس مجلسی مناسب افراد لاغر است، ما لباس مجلسی چرمی را پیشنهاد می­دهیم. چون چرم تمام اعضای بدن را بطور واضح نشان می­دهد و اگر کمی اضافه وزن داشته باشید، چربی­های شما در این لباس کاملاً مشخص می­شود.

  1. لباس مجلسی کوتاه اور سایز

در حالت معمول بالا تنه­ های لباس­های مجلسی چسبان هستند، اما اگر می­خواهید استایل مدرن و تازه ­ای را تجربه کنید حتماً از لباس­های اورسایز استفاده کنید. لباس­های اورسایز خیلی راحت هستند و می­توانند قد کوتاهی داشته باشند. برای مراسم­های رسمی می­توان از این مدل لباس استفاده کرد. کت­های اورسایزی که بدون دامن و شلوار پوشیده می­شود بیشتر کاربرد مجلسی دارند. اگر بتوانید از کمربندی که با لباستان هماهنگ است، استفاده کنید حتماً به زیبایی و جلوۀ لباس کمک کرده­ اید. اگر از لباس مجلسی کوتاه اورسایز استفاده می­کنید حتماً آرایش کم، موی ساده و اکسسوری­های ظریف و ساده استفاده کنید.

  1. لباس مجلسی کوتاه با شانه­ های افتاده

اگر استایل اسپرت و دخترانه می­پسندید بهتر است از لباس مجلسی با شانه­ های افتاده استفاده کنید تا شانه­ های خود را به­ خوبی نمایان کنید. این مدل مناسب افرادی است که شانه ­های خوش فرمی دارند. اگر با این مدل لباس، موهای خود را جمع کنید، جلوۀ لباس را بیشتر می­کنید.

  1. مدل پیراهن کوتاه مجلسی با یقۀ شل

خیلی سال است که یقۀ شل در دوخت لباس مجلسی به کار برده می­شود، اما همچنان طرفداران خاص خودش را دارد. اگر می­خواهید این مدل یقه را کمی به روزتر کنید بهتر است طول یقۀ افتاده لباس را بیشتر کنید، یا شلی یقه را تا پشت لباس امتداد دهید. این مدل یقه با پارچه­ های کشی مثل ریون و لمه بسیار زیباتر خواهند شد. پایین لباس این مدل باید کوتاه و چسبان باشد تا جلوۀ یقه بیشتر شود. توصیه می­کنیم که اکسسوری­های بزرگ و چشمگیر را با این مدل لباس فراموش نکنید.

  1. لباس مجلسی شیک کوتاه با تزیینات بیش از اندازه

طراحان و دوزندگان لباس مجلسی برای آنکه ظاهر لباس­های کوتاه و ساده و تک رنگ را تغییر دهند، از تزیینات اغرار آمیز بر روی یقه، شانه، کمر و یا آستین­ها استفاده می­کنند. شما هم می­توانید با ترفندهای هوشمندانه یک لباس سادۀ قدیمی را به یک لباس شیک و زیبا تبدیل کنید. می­توانید با تزییناتی که مطابق سلیقۀ شما هست، لباس را متحول کنید.

6 Comments

  1. dorsa مرداد 21, 1399
  2. فاطمه شهریور 11, 1399
  3. حلیمی تیر 3, 1400

پاسخی را بگذارید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2.75 (4 رای)