لباس مجلسی شیک زنانه 2023 فوق العاده زیبا

لباس مجلسی زنانه

لباس-کوتاه
لباس-شب-ساده-زنانه
لباس-ساتن-پوشیده
لباس-پوشیده-زیبا
لباس-پوشیده-آستین-کلوش
جدید
دیدگاه
برچسب ها

بررسی انواع مدل­های لباس مجلسی زنانه

برای هر خانمی خرید لباس مجلسی جزء سخت ترین و چالش برانگیزترین خریدهاست. سختی این کار به دلیل تنوع در طرح، مدل و رنگ لباس مجلسی زنانه می­باشد. دقت کنید که لباس مجلسی قیمت بالایی دارد و باید در انتخاب آن تمام دقت و حواس خود را جمع کنید تا رضایت کامل از انتخابتان داشته باشید. اگر توجه کرده باشید معمولاً از انتخاب لباس­هایی که با سرعت و عجله خریداری کرده اید، پشیمان شده اید. به بانوان مشکل پسند توصیه می­کنیم که قبل از خرید،انواع مدل­های لباس مجلسی جدید زنانه را بررسی کنند تا با آشنایی کامل از به روزترین طرح و مدل و جنس پارچۀ لباس به سراغ بهترین و معتبرترین مزونها و فروشگا­ه های خرید بروند. با ما همراه باشید تا شما را با جدیدترین مدل لباس مجلسی زنانه آشنا نماییم.  ­

مدل لباس مجلسی جدید زنانه

توجه به طرح های مدرن و امروزی لباس مجلسی به شما کمک می­کند که استایل جدید و خاصی داشته باشید. مدل­هایی که در لباس مجلسی 2020 دیده می شود بسیار متنوع و متفاوت از هم هستند. انواع مدل­های کار شده و ساده، پوشیده و باز، رسمی و اسپرت در کالکشن­های جدید دیده می شود. هر خانمی بنا بر سلیقه، سن، فرم اندام و حتی میزان رسمیت مراسم خود می­تواند یک یا چند مدل از آنها را انتخاب کند. اگر می­خواهید در مراسم بدرخشید باید از لباس­های کار شده و مجلل با پارچه های براق مانند لمه استفاده کنید. ولی اگر می­خواهید ظاهری ساده و زیبا داشته باشید باید از لباس­های اسپرت و کم کار استفاده کنید. لباس­ ساده و اسپرت کاربردهای بسیاری دارد و می­توان از آن در انواع مراسم­ها و مکان­ها استفاده کرد. پیراهن­های دکلته جزء لباس­های ساده و شیکی است که هر خانمی حتماً یک یا چند مدل از آن را در کمد لباس خود دارد.

لباس مجلسی ایرانی

چند سالیست که طراحان ایرانی فعالیت خود را در زمینۀ طراحی و دوخت لباس مجلسی زنانه آغاز کرده­ اند و نتیجۀ کار آنها تا به امروز موفقیت آمیز بوده است. در کالکشن­های ایرانی انواع مدل­های لباس مجلسی دخترانه و زنانه، کوتاه و بلند، پوشیده و باز با انواع پارچه های روز دنیا مثل گیپور، حریر و ریون و … دیده می شود که خوشبختانه بانوان ایرانی خیلی خوب از این مدل­ها استقبال کرده­ اند. طراحان ایرانی برای انواع سلیقه ها، عقاید، فرم اندام­ها و مقاطع سنی، مدل طراحی کرده ­اند. به عنوان مثال برای بانوان محجبه انواع لباس­ مجلسی بلند پوشیده با طرح های متفاوتی از یقه و آستین طراحی کرده ­اند تا کار انتخاب را برای آنها راحت تر کنند.

مدل لباس مجلسی کوتاه شیک

امروزه طرفداران لباس مجلسی کوتاه بسیار زیادند اما برخی از خانم­ها خودشان را از انتخاب این مدل لباس مجلسی شیک محروم می­کنند چون معتقدند که لباس مجلسی کوتاه مخصوص خانم­های جوان و خوش اندام است. لازم به ذکر است که لباس­های کوتاه برای هر سنی مناسب است و اگر در انتخاب مدل و رنگ آن دقت شود استایل شیک و اسپرتی به خانم­ها می­دهد. اگر از اقوام درجه یک میزبان نیستید و یا به یک مهمانی و دورهمی دعوت شده اید، لباس مجلسی کوتاه می­تواند پیشنهاد بسیار مناسبی برای شما باشد. کت و دامن­های کوتاه یکی از پرکاربرد ترین لباسها برای خانم­های میانسال و مسن است که وقار و متانت آنها را چند برابر می­کند. پیراهن­های پوشیده و کوتاه از دیگر مدل­ها پرکاربرد است که بسیار مورد استقبال خانم­هایی که اندام متناسب دارند، قرار گرفته است. پیشنهاد می­کنیم که خانم­هایی که قد بلندی دارند حداکثر کوتاهی لباسشان تا روی زانو باشد تا ظاهری بهتر و جذابتر داشته باشند.

مدل لباس مجلسی زنانه بلند

اگر می­خواهید استایل رسمی و شیکی داشته باشید باید از لباس­های بلند و دنباله دار از جنس گیپور و لمه  استفاده کنید. اما اگر می­خواهید که استایل رسمی نداشته باشید و فقط برای حفظ حجاب است که می­خواهید  از لباس­های  بلند استفاده کنید باید از پارچه های گلدار و طرحدار حریر استفاده کنید تا استایل اسپرت و شیکی داشته باشید. توصیه می­کنیم که قبل از انتخاب هر نوع لباسی به سایت­ها و شبکه های اجتماعی مرتبط با مد و فشن سر بزنید اما خودتان را ملزم به انتخاب آنها نکنید چون هر لباسی که مد است لزوماً زیبا نیست. لباسی زیباست که متناسب با فرم اندام شما انتخاب شده باشد و رنگی مناسب با رنگ پوست و موی شما داشته باشد.

 مدل لباس مجلسی 2019 ترکیه

ایرانیان از طرح و مدل لباس­هایی که توسط طراحان ترکیه ارائه داده می­شود، بسیار استقبال می­کنند. چون ایران از لحاظ فرهنگی و مذهبی بسیار به ترکیه شبیه است. همچنین ظرافت و دقت در طراحی و دوخت لباس­های ترکی و کیفیت پارچه های مورد استفاده در آنها باعث شده که این صنعت بسیار پیشرفت کند و مورد استقبال همگان قرار گیرد. در کشورهای اسلامی از لباس­های پوشیده و باحجاب ترکیه ای بسیار استقبال شده است. لباس مجلسی گیپور با طرح و مدل­های ساده، لباس­های شنل دار، لباسهایی با یقه­ های هالتر و قایقی و آستین های پف دار از پرفروش­ترین مدل­های کالکشن­های کمپانی­های بزرگ ترکیه در سال 2019 بوده است.

مدل­های لباس مجلسی زنانه 2020

در بین لباس­های جدیدی که برای بانوان طراحی شده است، لباس مجلسی­های زیپ دار با یقه های مربعی و آستین های کوتاه بسیار دیده می­شود. مدل­های ناقرینه و تک آستین از مدل­های دیگریست که در طراحی لباس­های امسال بسیار استفاده شده است. لباس­های مجلل و باشکوه با پارچه های براق مثل لمه دوخته شده اند. پارچه های ژاکارد و یا پارچه هایی که گل­های برجسته دارند از ترندهای امسال هستند که از آنها بیشتر برای تزیین لباس استفاده می­شود. بیشتر مدل­های لباس مجلسی زنانه 2020 آزاد و راسته هستند که انتخاب بسیار مناسبی برای خانم­های چاق می­باشد. طراحان در کالکشن­های امسال نشان دادند که هرگز از مدل­های پرنسسی و پفی برای خانم­های جوان غافل نخواهند شد.

 اگر پیگیر مد و فشن باشید حتماً لباس­های بلند و دنباله دار فوق العاده زیبا را دیده اید که به دلیل سادگی در طرح آن­ها هر خانمی را وسوسه می­کند که از این مدل برای لباس مجلسی خود استفاده کند. اگر از پیراهن و ماکسی های بلند خسته شده اید می­توانید از جامپ سوییت های بسیار زیبایی استفاده کنید تا چشم همگان را به خودتان خیره کنید.

پاسخی را بگذارید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.86 (7 رای)