لباس مجلسی اسپرت (لباس اسپرت 2023 شیک و خاص) - مجلسی استایل

لباس مجلسی اسپرت

لباس-اسپرت-چهار-خانه
لباس-اسپرت-خوشکل
لباس-اسپرت-زنانه-شیک
لباس-اسپرت-سبز
لباس-اسپرت-بافت
لباس-اسپرت-توپتوپی
لباس-اسپرت-دخترانه
لباس-اسپرت-زمستانی
جدید
برچسب ها
دیدگاه

بررسی انواع مدل­های لباس مجلسی اسپرت

اگر به یک مهمانی و یا عروسی اقوام دور دعوت شده اید و به شدت ذهنتان درگیر انتخاب لباس مجلسی شده است به شما پیشنهاد می دهیم که به مدل­های اسپرت فکر کنید. لباس مجلسی اسپرت یکی از پرطرفدارترین زیر مجموعه های لباس مجلسی ست که به دلیل سادگی در بین خانم­ها بسیار محبوب شده است. توجه کنید که لباس مجلسی حتماً نباید کار شده و مجلل باشد و یا حتماً نباید در طراحی و دوخت آن از پارچه های براق و پولک دار استفاده شده باشد.

اگر کمی در انتخاب مدل لباس اسپرت و اکسسوری­های آن دقت کنید ظاهر زیبا و دلربایی خواهید داشت. تنوع و تفاوت در طرح، مدل و رنگ لباس مجلسی اسپرت به قدری زیاد است که گاهی اوقات ممکن است شما را دچار سردرگمی کند، پس قبل از خرید حتماً مدل­های اسپرت را بررسی کنید و مشخص کنید که می­خواهید چه مدلی از آن را تهیه کنید. برای آنکه در این راستا به شما کمک کنیم انواع مدل­های لباس مجلسی اسپرت را در ادامه بررسی می­کنیم.

مدل لباس مجلسی اسپرت شیک

امروزه شیک بودن در ساده بودن معنا پیدا می­کند. به همین دلیل لباس­های ساده و فانتزی بسیار پرطرفدارتر از لباس­ها شلوغ و پر نقش و نگار است. امروزه طراحان از مدل­های ساده و ظریف برای طراحی و دوخت لباس مجلسی اسپرت استفاده می­کنند. برای آنکه بتوانید ست اسپرت و زیبایی داشته باشید باید به جنس و رنگ پارچه، اندازه لباس و تناسب آن با فرم اندامتان توجه کنید. پارچه های براق انتخاب مناسبی برای طرح و مدل لباس­های اسپرت نیست. توجه کنید که اگر لباس کمی تنگ یا گشاد باشد ظاهری نازیبا به شما می­دهد. برای آنکه تیپ اسپرت خود را خاص تر کنید بهتر است که از زیورآلات چوبی به جای زیور آلات طلا و نقره استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی اسپرت دخترانه

دختران امروزی معمولاً شیفتۀ تیپ­های اسپرت هستند و بر این باورند که استایل­های رسمی و زنانه، سن آنها را بیشتر نشان می­دهند. پارچه های راه­دار و گلدار انتخاب بسیار مناسبی برای دوخت پیراهن­های اسپرت است. لباس­های اورال و یا همان جامپ سوییت ها نمونه ای از مدل لباس مجلسی شیک است که از سال 2018 ترند شد و جوانان و نوجوانان خیلی از آن استقبال کردند. اگر قد بلند هستید سعی کنید که از اورال هایی که پاچه های تنگ دارند استفاده کنید و اگر قد متوسط دارید اورال هایی را انتخاب کنید که پاچه های دمپا دارند. اورال هایی که پاچه های راسته دارند مناسب کوتاه قدها می­باشد. شومیز شلوار و یا بلوز و دامن از جنس های حریر، گیپور و یا نخ از دیگر انتخاب­هاییست که می­توانید از آنها استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی اسپرت زنانه

برخی از خانم­ها از لباس­های پر زرق و برق و کار شده خسته شده ­اند و می­خواهند که تنوعی در نحوۀ پوشش خود بدهند. پیشنهاد ما استفاده از لباس­های ساده و اسپرت است زیرا استایل شیک و مدرنی به خانم­ها می­دهد. برخی از خانم­ها فقط با این هدف به سمت خرید لباس مجلسی اسپرت می­روند که تنوعی در استایلشان ایجاد کنند، اما بعد از مدتی علاقه مند به این سبک لباس می شوند زیرا بسیار راحت و زیباست. بلوز دامن و یا شومیز شلوار از محبوب­ترین مدل­های اسپرت در بین خانم هاست. بلوزهای آستین دار، بی آستین و یا دامن­های بلند و کوتاه و یا تنگ و کلوش از انواع مدل­های اسپرت است که بسته به فرم اندامتان می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

دقت کنید که دامن­های چین دار مناسب افراد چاق نیست و یا بلوز­های بی آستین مناسب افرادی که بازوان چاق و یا جوش دار دارند، نیست. اگر به ترکیب رنگ­ها آشنا هستید و شناخت کاملی از هارمونی رنگ­ها دارید حتماً از این اطلاعات برای ست کردن رنگ اجزای لباستان استفاده کنید. تنوع در رنگ بلوز و دامن تاثیر شگرفی در روحیه شما خواهد گذاشت. توجه داشته باشید که سادگی دوخت و طرح و نقش پارچه از مهمترین ویژگی­های لباس مجلسی ایرانی است که می­توانید از آن­ها برای داشتن ظاهری متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم کشورمان استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی اسپرت دخترانه نوجوان

دختران نوجوان برای آنکه تیپ متفاوت و خاصی داشته باشند می­توانند از شلوارک­های کوتاه به همراه تاپ و یا بلوزهای آستین بلند استفاده کنند. شلوارک­های جین و یا کتان به همراه تاپ­های نخی و یا حریر استایل بسیار زیبایی را برای دختران نوجوان فراهم می­کند. اگر می­خواهید که تیپ مجلسی تری داشته باشید می­توانید از پارچۀ گیپور برای بلوز و یا تاپ خود استفاده کنید.

اگر عاشق مد و فشن هستید استفاده از کمربندهای ظریف و زیبا می تواند استایل زیبایی به شما بدهد. جامپ سوییت­های شورتی یک مدل لباس مجلسی جدید است که در بین دختران نوجوان بسیار محبوب شده است. امروزه از پیراهن­های آزاد و گشاد با پارچه های رنگارنگ بسیار استقبال شده است. در فصول سرد سال دختران نوجوان می توانند از پیراهن­های بافت و یا بلوز و شلوارهای گرم و خوش استایل استفاده کنند.

مدل لباس مجلسی اسپرت کوتاه

اگر از پارچه های ساده و یا گلدار با برش­های ساده در طراحی مدل لباس مجلسی کوتاه استفاده شود استایل زیبا و منحصر به فردی به بانوان می­دهد. بانوانی که پاهای خوش تراش و زیبایی دارند با این مدل لباس می­توانند در مجلس بدرخشند. لباس مجلسی کوتاه انتخاب مناسبی برای خانم­های کوتاه قد است. انتخاب اکسسوری در لباس­های کوتاه بسیار مهم است. پوشیدن کفش­های اسپرت و بند دار به همراه پیراهن­های کوتاه استایل جذاب و زیبایی به شما می­دهد. برای لباس­های کوتاه حتماً از آرایش های لایت و ملایم استفاده کنید تا زیبایی شما دو چندان شود.

مدل لباس مجلسی اسپرت 2023

لباس­های حریر و گیپور و دانتل جایگاه خیلی خوبی در دنیای فشن و مد دارند اما در سال 2023 تونیک و هودی رقیب سرسخت چنین لباس­هایی شده است. اگر در فضاهای مجازی حضور داشته باشید حتماً دیده اید که پیراهن­های آستین دار نخی به همراه کتونی و کفش­های لژ دار بسیار مد شده است. اگر این سبک لباس­های امروزی را در چند سال اخیر دیده بودیم حتماً به سخره می­گرفتیم اما امروزه خیلی خوب و سریع از این استایل­ها استقبال می­کنیم چون برای همۀ ما راحتی و خاص بودن در اولویت قرار دارد.

یک پاسخ

  1. ناشناس بهمن 12, 1399

پاسخی را بگذارید

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
4.33 (6 رای)