تکرار باعث نمی شود که خاطره ای به یاد ماندنی شود، گاهی لازم است تنوعی باشد تا جلوه بیشتر شده و خاطره انگیز در ذهن باقی بماند. پس فاکتور هایی که تفاوت ایجاد می کند را بدانید و به خوبی اجرا کنید یکی از فاکتورهای مهم در این رابطه داشتن یک لباس عروس رنگی شیک، زیبا و چشم نواز است.

مزایای لباس عروس رنگی در جشن ازدواج

اگر می خواهید جشن عروسی خاص و به یاد ماندنی داشته باشید در انتخاب هر چیزی مربوط به جشن عروسی سلیقه به خرج دهید تکرار باعث نمی شود که خاطره ای به یاد ماندنی شود، گاهی لازم است تنوعی باشد تا جلوه بیشتر شده و خاطره انگیز در ذهن باقی بماند. پس فاکتور هایی که تفاوت ایجاد می کند را بدانید و به خوبی اجرا کنید یکی از فاکتورهای مهم در این رابطه داشتن یک لباس عروس رنگی شیک، زیبا و چشم نواز است.

از نظر یک بیننده دیدن لباس عروس سفید یا نباتی تقریبا تکراری است. مانور دادن روی لباس سفید و یا شیری که یکدست نقره ای و یا سفید است کمی به نظر سخت می آید. هر قدر اپلیکه و مهره و منجوق سفید یا نقره ای روی لباس سفید عروسی بزنید جلوه ی رنگ سفید لباس عروس چندان به چشم نمی آید حال در نظر داشته باشید که همین کارها را روی لباس هایی با رنگ یاسی، آبی ملایم، قرمز و یا حتی زرد ملایم انجام دهید خواهید دید که چقدر جلوه ی لباس عروس بیشتر می شود و تماشاگران را به وجد می آورد. خانم های جوان خوش سلیقه ای نیز هستند که با انتخاب رنگی متفاوت برای لباس عروس خود، موجب جذابیت بیشتر عروسی میشوند انتخاب یک لباس عروس رنگی موجب می شود که در انتخاب سایر جزئیات عروسی راحت تر باشید. در این صورت دنبال رنگی متناسب با رنگ لباس عروس خواهید بود و دیگر لازم نیست  به دنبال رنگ های دیگر بگردید. پس  رنگ موارد دیگری چون پیراهن داماد، رنگ لباس ساقدوش عروس، دسته گل عروس و دسته گل ساقدوش ها و … می تواند با رنگ لباس عروس هماهنگ باشد یا متناسب با آن رنگ انتخاب شود.

اگر انتخاب یک عروس همان لباس سفید باشد باز هم طراحان لباس برای ایجاد تنوع در لباس سفید عروسی از رنگهای ملایم و زیبای دیگری کمک می گیرند و یک لباس عروس متفاوت و رویایی خلق می کنند که می تواند به راحتی نظر هر بیننده ای را به خود جلب کنند.

آیا در گذشته پوشیدن لباس عروس رنگی مرسوم بوده است؟

باید بگوییم که تا اواخر قرن 19 میلادی استفاده از رنگ سفید برای عروس خانم ها مرسوم نبوده است و غالبا از رنگ های گرمی چون قرمز استفاده می شده است. عروس خانم های گذشته رنگ دلخواه خود را برای روز عروسی انتخاب می کردند اما پس از اینکه ملکه ویکتوریا رنگ سفید را برای جشن عروسی خود انتخاب کرد، نظر همه به رنگ سفید معطوف شد انتخاب رنگ سفید در علم روانشناسی یک انتخاب هوشمندانه ای است که نشانه ی احساسات پاک و خالصانه ای است. رنگ سفید می تواند نقطه ی شروعی زیبا باشد.

اما باید گفت امروزه انتخاب رنگ لباس عروس خانم امری است کاملا شخصی!

از نظر طراحان مد و لباس تنها رنگ لباس حساس و مهم نیست. چه بسا که یک طراح خلاق و خوش ذوقی باشد که لباسی طراحی و آماده کند که همه را به وجد بیاورد. پس انتخاب پارچه ی مناسب، طرح و دوختی زیبا، مهره دوزی و دوخت اپلیکه های زیبا روی کار، همگی بر مدل زیبای یک لباس عروس تاثیر چشمگیری می گذارد. پس از اینکه مدلی زیبا توسط خیاطی ماهر دوخته شد، انتخاب طرحی شیک و متناسب با مد روز می تواند در زیبایی یک لباس مجلسی بسیار اثر گذار باشد.

دسته ای از خانم ها رنگ سفید را برای لباس عروسی رنگ کسل کننده و بی حالی می پندارند این دسته از خانم های جوان خواهان تنوع در جشن عروسی خود هستن و قصد دارند که با انتخاب لباس عروس رنگی بیشتر بدرخشند و در خاطره ها محبوب باشند.

اگر قصد خرید لباس عروس رنگی یا لباس مجلسی رنگی دارید باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؟

در ابتدا به شخصیت خود توجه داشته باشید. رنگ لباس مجلسی یا لباس عروسی  که می پوشید خلق و خوی شما را تا حدی نشان می دهد. این انتخاب درست اعتماد به نفس شما را بالا خواهد برد. چون رنگ مورد  علاقه تان است. پس انتخاب یک رنگ مناسب و دلخواه می تواند نه تنها شما را در دایره ی توجه قرار می دهد بلکه  شخصیت منحصر به فرد و یونیک شما را معلوم خواهد کرد.

به تناژ رنگی پوست خود نیز دقت داشته باشید

یکی از علل مهم شیک‌­پوشی، انتخاب رنگ لباس مجلسی یا لباس عروس و …  متناسب با رنگ پوست شخص است. پس در انتخاب رنگی متناسب با پوست دقت کافی به خرج دهید. در یک جمله خلاصه بگوییم، رنگ لباس مجلسی شما باید به پوست شما بیاید!

تناژ رنگ پوست غالبا با  رجوع به رنگ چشم و مو راحت تر مشخص خواهد شد. اگر رنگ چشم‌­های شما  آبی، طوسی یا سبز و روشن باشد و  رنگ طبیعی موهای شما بلوند، قهوه‌­ای و مشکی با تناژ رنگی آبی و دودی باشد در این صورت پوست شما مثل ستارگانی مانند نیکول کیدمن، میندی کالینگ بوده و  سرد است. اما اگر رنگ چشم های شما  قهوه ای و عسلی و رنگ طبیعی موهای شما  بلوند، قرمز، نارنجی، زرد و مشکی با زمینه طلایی باشد، تناژ پوستی شما مشابه پوست کیم کارداشیان، بیانسه و جسیکا آلبا بوده و در دسته ی رنگ گرم قرار دارد.

در روش دیگر از رنگ رگ ساعد دست کمک گرفته می شود، کافیست ساعد دست خود را در مقابل نور طبیعی آفتاب نگاه کنید،  اگر رگ های شما آبی یا بنفش بودند، پوست شما سرد است. رگ ها سبز یا زیتونی دیده می شدند تناژ پوست شما گرم خواهد بود.

پس بهتر است برای خرید لباس مجلسی، لباس حریر، لباس نامزدی و یا حتی لباس کودکانه و … به تناژ پوست دقت داشته باشید.

 در این رابطه باید بگوییم که در خرید هر نوع لباس مجلسی چه زنانه باشد مانند کت تک مجلسی، لباس حریر مجلسی، سارافون های مجلسی و … و چه لباس های مجلسی  کودکانه به تناژ پوست دقت کنیم تا انتخابی معقول و درستی داشته باشیم.

در ادامه بهتر است بگوییم برای پوست هایی که سرد هستند رنگ های آبی روشن، هلویی، مرجانی، رنگ های پاستلی و روشن گزینه مناسبی خواهد بود. از انتخاب رنگ هایی گرم که تضاد بالایی ایجاد می کند پرهیز کنید.

برای پوست هایی که تن گرمی دارند می توانید سایه های زرد، هلویی، کهربایی، طلایی و یا رنگ های پر رنگی مثل قرمز، آبی و بنفش می توانید کمک بگیرید.

منابع:

https://nl.pinterest.com/honeymoonshop/colored-wedding-dresses

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2.43 (7 رای)

پاسخی را بگذارید